Pýtajte sa a my vám odpovieme.
V tejto sekcii nájdete odpovede na najčastejšie otázky od našich zákazníkov.
Ak ste zabudli heslo na prihlásenie do účtu, stačí, ak nám zašlete e-mailovú adresu, ktorú ste použili pri registrácii a my vám na ňu zašleme nové heslo. Žiadosť o nové heslo môžete vykonať TU
Momentálne túto možnosť neponúkame, ale v budúcnosti bude možné prebrať si tovar osobne na našich predajných miestach.
Tovar doručovaný na dobierku je možné platiť kartou.
Záruka na zakúpený tovar platí od dátumu doručenia resp. prevzatia tovaru po dobu 24 mesiacov.
Reklamáciu vyriešite zaslaním tovaru na našu adresu spolu s dokladom o kúpe a záručným listom, ak bol dodaný. Pozrite si tiež sekciu reklamačný poriadok TU, aby ste predišli prípadným nezrovnalostiam.
Čakáme na ďalšie otázky a podnety, ktoré pomôžu k informovanosti našich zákazníkov a k vylepšeniu služieb na týchto kontaktoch:
Tel.: + 421 249 205 611