Kategórie

679 tis.
položiek skladom
262
rozdaných darčekov
Sphere

Časté otázky

Pýtajte sa a my vám odpovieme.

V tejto sekcii nájdete odpovede na najčastejšie otázky od našich zákazníkov. 

  • Ako mám postupovať, keď som zabudol heslo na prihlásenie do účtu?

Ak ste zabudli heslo na prihlásenie do účtu, stačí, ak nám zašlete e-mailovú adresu, ktorú ste použili pri registrácii a my vám na ňu zašleme nové heslo. Žiadosť o nové heslo môžete vykonať TU

  • Je možné prebrať si objednaný tovar osobne?

Momentálne túto možnosť neponúkame, ale v budúcnosti bude možné prebrať si tovar osobne na našich predajných miestach.

  • Môžem zaplatiť dobierku kartou priamo kuriérovi?

Tovar doručovaný na dobierku je možné platiť kartou.

  • Od kedy platí záruka na zakúpený tovar ?

Záruka na zakúpený tovar platí od dátumu doručenia resp. prevzatia tovaru po dobu 24 mesiacov. 

  • Ako si môžem uplatniť prípadnú reklamáciu?

Reklamáciu vyriešite zaslaním tovaru na našu adresu spolu s dokladom o kúpe a záručným listom, ak bol dodaný. Pozrite si tiež sekciu reklamačný poriadok TU, aby ste predišli prípadným nezrovnalostiam.

   Čakáme na ďalšie otázky a podnety, ktoré pomôžu k informovanosti našich zákazníkov a k vylepšeniu služieb na týchto kontaktoch:

Tel.: + 421 249 205 611

e-mail: ​info@homepoint.sk